wtorek, 17 kwietnia 2012

"Ars Polonica" - nowe wcielenie

Od pewnego czasu nie odczuwam satysfakcji z korzystania z Bloggera. Dodatkowo nie życzę sobie obligatoryjnego "uszczęśliwienia" mnie w postaci "uzyskania nowego wyglądu". Raz kiedyś spróbowałem i ledwie uszedłem z życiem, a teraz, jak się zapowiada, "szczęście" mnie już nie ominie.


Postanowiłem zatem przenieść się na platformę Wordpress, która jest zadziwiająco wygodna w obsłudze. Nie było to trudne, gdyż ta strona wciąż jest całkiem nowa i początkująca. O wiele trudniej by było przenieść stronę o Res Sacra Miser, ale kiedyś być może również zostanę do tego zmuszony.

Zapraszam Wszystkich na nową odsłonę Ars Polonica. Tam publikuję nowe wpisy. Dodatkowo planuję rozszerzyć stronę o giełdę pianin i fortepianów oraz o niektóre inne rzeczy, tak więc ostatecznie będzie ciekawie. Trwają jeszcze pewne prace wykończeniowe, m.in. te związane z możliwością subskrypcji, ale niebawem zostaną ukończone.

Dla wygody wszystkich będę na stronie dotychczasowej - czyli tutaj - zamieszczał wycinki nowych postów z adnotacją "czytaj dalej", przenoszącą na stronę docelową - do korzystania z której już teraz wszystkich zapraszam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz